Καθισμένος
στην ακροθαλασσιά, ανυπομονούσε να μιλήσει στο φεγγάρι. Κι αυτό αδημονούσε να
του μιλήσει. Ανέτειλε στον ορίζοντα, στέλνοντας χρυσαφένια λάμψη στον ουρανό.
Και το απαλό αεράκι έκανε την αντανάκλαση της λάμψης στη θάλασσα να λικνίζεται
σαν κορδέλα χρωματιστή.
-Αύριο έχω την πρώτη μου μάχη, ψιθύρισε ο μαχητής. Θα είσαι στο πλάι μου;
Το φεγγάρι δεν αποκρίθηκε, μόνο τρεμούλιασε το φως του. Ένα περαστικό σύννεφο ήρθε και το 'κρυψε, κι ουρανός ξάφνου σκοτείνιασε. Ο μαχητής ταράχτηκε. Αναζήτησε με το βλέμμα του τον καθοδηγητή του.
-Εδώ είμαι, μαχητή. Είτε με βλέπεις, είτε όχι, εγώ υπάρχω. Έτσι είναι οι αντίπαλοι κι οι μάχες. Υπάρχουν ακόμη κι όταν δεν τους βλέπεις, κρύβονται και απροειδοποίητα πάλι εμφανίζονται. Εσύ να είσαι έτοιμος, γιατί τα σύννεφα κι ο αέρας θέλουν να σε αποπροσανατολίσουν. Κοίτα τον στόχο σου και θα νικήσεις.
Δομνίκη Καράντζιου
#Goodlack#kostashuron#
-Αύριο έχω την πρώτη μου μάχη, ψιθύρισε ο μαχητής. Θα είσαι στο πλάι μου;
Το φεγγάρι δεν αποκρίθηκε, μόνο τρεμούλιασε το φως του. Ένα περαστικό σύννεφο ήρθε και το 'κρυψε, κι ουρανός ξάφνου σκοτείνιασε. Ο μαχητής ταράχτηκε. Αναζήτησε με το βλέμμα του τον καθοδηγητή του.
-Εδώ είμαι, μαχητή. Είτε με βλέπεις, είτε όχι, εγώ υπάρχω. Έτσι είναι οι αντίπαλοι κι οι μάχες. Υπάρχουν ακόμη κι όταν δεν τους βλέπεις, κρύβονται και απροειδοποίητα πάλι εμφανίζονται. Εσύ να είσαι έτοιμος, γιατί τα σύννεφα κι ο αέρας θέλουν να σε αποπροσανατολίσουν. Κοίτα τον στόχο σου και θα νικήσεις.
Δομνίκη Καράντζιου
#Goodlack#kostashuron#
Η σχέση δάσκαλου – μαθητή, είπε ο Όσο, είναι σχέση νερού – φωτιάς. Ο μαθητής είναι το νερό και ο δάσκαλος η φωτιά. Σταδιακά, καθώς προχωράει η σχέση και εξελίσσεται η μαθητεία, ο μαθητής αρχίζει να αποκτά τις ιδιότητες της φωτιάς. Πυρώνεται.
Σιγά-σιγά, μετουσιώνεται σε ατμό και ανεβαίνει πάνω από τη φωτιά. Ανυψώνεται πάνω από το δάσκαλο και γίνεται κι αυτός δάσκαλος. Αλλά ακόμα καλύτερος. Κι αυτή είναι η αποστολή κάθε δάσκαλου. Να δημιουργεί όχι καλύτερους μαθητές αλλά καλύτερους από αυτόν, δασκάλους.
Αλλά για να γίνει το νερό φωτιά, δηλαδή ο μαθητής δάσκαλος, θα πρέπει να παραμείνει ταπεινός και ανοιχτός σ΄ αυτά που έχει να πάρει από το δάσκαλο, όσο κι αν δεν του αρέσουν κάποια από αυτά. Γιατί ο μαθητής που γίνεται υπερόπτης, ξερόλας και βιαστικός στη σοφία, ποτέ δεν πρόκειται να ανυψωθεί. Νερό θα παραμείνει. Νερό που λιμνάζει…
Όσο κι αν ο ίδιος νομίζει ότι έγινε δάσκαλος!
Αν έχεις την ταπεινοφροσύνη και την μεγαλοπρεπή ψυχή να ευγνωμονείς τον Δάσκαλο μετά το μάθημα , τότε ο δάσκαλος θα στο ανταποδώσει,. Αν όμως έχεις την έπαρση και την ανωριμότητα να νομίσεις ότι έγινες κάτι ανώτερο σε σύγκριση με άλλους, επειδή παρακολούθησες το μάθημα και έχεις την ψευδαίσθηση ότι είσαι "ικανός" τότε θα σε τιμωρήσει η ίδια η ζωή.
Posted by ΑΚΗΣ ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ
Τo huron Boxing όχι μόνο κρατάει το σώμα σας σε φόρμα, αλλά βοηθάει στη σωστή διαχείριση του άγχους, μειώνει την επιθετικότητα και ενισχύει την αυτοπεποίθησή σας.
Με την ευκαιρία των 9 χρόνων διακρίσεων και ανοδικής πορείας στις μαχητικές τέχνες, πάντα με δίαυλο την ευγενή άμιλλα, ο Σύλλογος Α.Σ. ΧΟΥΡΟΝ μέλος της Ε.Ο.Π.Τ WFMA ΠΑ.Ε.Μ.Μ. και Π.Ο.Ε.Τ.Α διοργανωτής του Φεστιβάλ Τημενίδαι ΧΟΥΡΟΝ στην Κατερίνη, απευθύνεται στους νέους και νέες της πόλης μας να συμμετάσχoυν πιο ενεργά στα μαχητικά προγραμματα .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.