Παρασκευή 19 Αυγούστου 2022

αυτογνωσία, αρετή ή αποκάλυψη ?


 

Κωνσταντῖνος Ε΄ Χουρίδης

April 23, 2015

γράφω δὲν σημαίνει φλυαρῶ, γράφω σημαίνει "ἐργάζομαι μὲ βαθυστόχαστο τρόπο τίς σκέψεις καὶ τίς ἰδέες μου"

ἐπιτρέψτε μου νὰ ἀναφερθῶ στὴν πλούσια ἀρετὴ τῆς αὐτοεπίγνωσης τοῦ ὁποίου θεωρῶ πρώτιστη ἀρχὴ καὶ Εὐαγγέλιο (τῆς φιλοσοφίας "huronboxing") στὴν καθημερινή μου τριβή, ἀλλὰ καὶ τῶν συνανθρώπων μου καὶ συναθλητῶν μου διότι τὸ πασίγνωστο "γνῶθι σ΄ Αὐτόν" (τὸ πόσο καλά γνωρίζω καὶ ἀποδέχομαι τὸν ἑαυτό μου ἐως τὴν αὐτοπραγμάτωση τὴν κατάληξη στὸ τελικὸ σταδιο τῆς ὡρίμανσης τοῦ αὐθεντικοῦ πλέον ἑαυτοῦ μας)

ἐξακολουθεῖ νὰ ἀποτελεῖ τὴν βασικότερη δεξιότητα τῆς νοημοσύνης ποὺ βασιζόμενη στὸν ἀλτρουϊσμὸ καὶ στὴν αὐτοπειθαρχία ὁδηγεῖ στὴν πρόοδο, στὴν εὐτυχία καὶ στὴν ὑγιεινὴ ἀποκατάσταση τῶν ἀνθρωπίνων σχέσεων.

 Ἡ συνειδητὴ ἀποδοχὴ τῶν συναισθηματων μὲ ὑψηλὸ δείκτη αὐτοπεποίθησης δημιουργεῖ στόχους πρὸς πραγματοποίηση, ἂς ἀδράξουμε λοιπόν την κάθε εὐκαιρία μὲ γνώμονα τὴν "ὁλοκλήρωση" μᾶς σὰν μοναδικὴ ὀντότητα καὶ ἂς ἀποβάλλουμε τοὺς δαίμονες τοῦ νοὺ ὅπως τὴν ἀδράνεια, τὴν δειλία, καὶ τὴν ἀνοησία, μὲ ὁδηγὸ τὴν ψυχραιμία καὶ τὸν αὐτοέλεγχο ........

Prof. Κωνσταντίνος Χουρίδης© 2022 Copyright all rights reserved

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΜΑΧΗΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ


Author/Poet/Instructor (Pro Box Kick Boxing) /Programmierer/Kryptograph © 2022 Με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος μου. Όλα τα εμπορικά σήματα και τα πνευματικά δικαιώματα στις παραπάνω μικρογραφίες αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων κατόχων τους. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή ή δημοσίευση σε οποιαδήποτε μορφή καθώς και κάθε χρήση των κειμένων σε οποιαδήποτε άλλο μέσο για εμπορικούς σκοπούς χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Η πειθώ στον εαυτό μας και η μεταστροφή

Η πειθώ η θεότητα του λόγου, η κόρη του Ωκεανού   ειναι είναι ενα δυνατό συγκινησιακό συναίσθημα που πηγάζει απο την εσωτερική ανάγκη της αν...